عمده زمان کارمندان و مشاوران صنعت در جلسات کاری گذرانده می شود. در مقاله امروز ویکی فرم نکات مهمی که باید برای برگزاری جلسات رعایت کنید ذکر می گردد. شما نیز می توانید در انتهای مطلب نکات دیگری نیز اضافه کنید.

  • ۱- بزرگی می گفت: «قدرت در دست کسانی است که اطلاعات دارند». اگر می خواهید در جلسات موثر ظاهر شوید باید با اطلاعات کافی بروید. منابع اطلاعاتی شما نیروهای زیر مجموعه، گزارشهایی که برای شرکت شما تهیه شده است، اینترنت، کتاب و سمینار و دوره های آموزشی است. روی موضوعاتی که می خواهید درباره آنها صحبت کنید تمرکز داشته باشید. تمرکز داشتن با اطلاعات بدست می آید. دقت کنید افراد امرزی آدمهای بسیار هوشمندی هستند و همینکه شما شروع به صحبت کنید میزان دانش شما را درباره آن موضوع متوجه خواهند شد

  • ۲- اطلاعات کاربردی داشته باشید و راه حلهای عملی ارائه دهید. برای بدست آوردن فرم ها و روش های اجرایی که در سایت جمع آوری شده است شاید ماه ها و سالها باید تلاش کنید. این مجموعه ها را در اینجا آماده جمع آوری کرده ایم و شما می توانید با مبلغی مشخص آنها را در اختیار داشته باشید و در اندک زمانی در هر زمینه ای که بخواهید در صنعت حرفی برای گفتن داشته باشید از این مجموعه ها استفاده کنید.

این مجموعه ها را از لینک زیر می توانید دریافت کنید: